Jon Stephensen har forladt Moderaterne

Jon Stephensen har besluttet at melde sig ud af Moderaterne og fortsætte som løsgænger i Folketinget.

Det skriver han til Ritzau.

I en skriftlig kommentar lyder det dog fra Moderaternes gruppeformand, at det er tvært imod er Moderaternes folketingsgruppe, der på et møde i tirsdags vurderede, at Jon Stephensen ikke kunne vende tilbage.

Det oplyser gruppeformand Henrik Frandsen i en skriftlig kommentar til Ritzau.

Forholdet blev sat på pause

Jon Stephensen er i øjeblikket på selvbetalt orlov fra Folketinget, som skulle vare indtil Folketingets åbning i oktober.