
S-tog
Der køres med færre S-tog på alle linjer og linje Bx kører ikke.
Pga. en overenskomststridig arbejdsnedlæggelse blandt klargøringspersonalet mangler DSB driftsklare togsæt. Arbejdsnedlæggelsen skyldes utilfredshed med at DSB har dikteret årets lønforhøjelser, og ikke vil forhandle med medarbejderne om lønforhøjelserne.
Regional- og fjerntog
Der er ændret kørsel og færre tog mellem Aarhus og Fredericia. Det skyldes et overgravet kabel ved Skanderborg. Banedanmark arbejder på at udbedre fejlen. Dette forventes at gælde frem til kl.12.
På Sjælland er der er der også færre tog og aflysninger mandag morgen.
Find aktuelle trafinformationer på dsb.dk
























































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































